środa, 25 stycznia 2017

Muzykoterapia

Kocham muzykę i pomaga mi ona wylać z siebie emocje czy też się uspokoić. Muzykoterapia jest to forma psychoterapii posługująca się muzyką lub jej elementami w celu poprawy zdrowia psychicznego, emocjonalnego. Jest używana także do relaksacji, leczenia bezsenności czy walki ze stresem/niepokojem. Jeśli jesteś kreatywny to tym bardziej powinieneś się tym zainteresować. 

W ostatnich dniach zmagałam się ze szpitalami, podróżami i stresem z tym związanym. Zaczęłam wpadać w dół (a niestety wpadam w takie "doły" często) skorzystałam z okazji że byłam sama w domu i wyśpiewałam moje problemy, uczucia, wysłuchałam moich ulubionych piosenek które zawsze na mnie działają. 

Polecam poszperać na youtube by znaleźć taką formę muzyki która tobię najbardziej pasuje. 
To jest przykład muzyki relaksacyjnej- trwa 3 godziny. 

Jeśli to czytasz to dziękuje za odwiedziny na moim blogu :) <3 
Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz